Join us as Client Service Representative in Braşov!

Creştem uşor- uşor dar sigur aşadar te vrem alături de noi ca şi CSRep! Ne vom inţelege de minune dacă printre calităţile tale se numără şi: • spiritul organizatoric; • atenţia la detalii; • eficienţa; • flexibilitatea; • perseverenţa; • amabilitatea şi disponibilitatea faţă de clienţi; • capacitatea de a găsi soluţii in diverse situaţii mai mult sau mai puţin problematice; • a good command of English- avem peste 1,500,000 titluri in lb. engleză pe site; • MS Office-ul să nu fie o provocare; Iar dacă le găsim, te vei delecta după cum urmează: • vei face tot posibilul să avem clienţi mulţumiţi de serviciile oferite astfel incât să ne păşească…site-ul şi a 2-a, a 3-a, a etc-a oară; • vei analiza produsele si furnizorii care se pretează cel mai bine solicitărilor clienţilor; • vei procesa, gestiona şi transmite comenzile clienţilor către furnizorii interni şi externi şi mai ales te vei asigura de livrarea acestora in condiţii optime (timp, preţ, etc); • vei raspunde cu promptitudine solicitărilor sau reclamaţiilor primate; • vei fi la curent cu piaţa de carte atât din România cât şi din străinătate astfel incât să poţi oferi o recomandare avizată. Iţi aşteptăm CV-ul cu interes la hr@okian.ro. Mulţumim, Viitorii tăi colegi!