Close x

Classroom-based Research and Evidence-based Practice

Autor: Taber, Keith

Disponibilitate: LIVRARE IN 3-5 SAPTAMANI (produsul este livrat din Marea Britanie)

SKU:
9781446209226

180,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
This refreshing Second Edition offers a helpful overview of educational research for those training to be teachers, or setting out on classroom-based research projects. The book illustrates the nature and logic of the research process, and supports readers in critically evaluating the strengths and limitations of published studies.

Drawing on a variety of relevant examples, the book demonstrates each stage of the research process - including formulating research questions, selecting data collection techniques and deciding on approaches to data analysis - and usefully integrates each stage.

The new edition includes:

- an expanded treatment of data analysis

- new, discrete chapters looking at ethical issues, and at how teachers can research their own classrooms through the use of case studies

- discussion of research carried out by trainee teachers.

Clear and comprehensive, the examples included in the book demonstrate the range of topics that are suitable for research in the classroom and identify key factors for consideration when undertaking classroom-based research.

This book is essential reading for students, researchers, teachers and trainee teachers interested in doing research in the classroom.

Mai multe informatii
Autor Taber, Keith
Editura SAGE Publications Ltd
Dimensiuni 240 x 170 x 19
Data Publicarii 13/05/2013
Format Necartonata
Numar pagini 368
Descriere RO Aceasta a doua editie revigoranta ofera o imagine de ansamblu utila asupra cercetarii educationale pentru cei care se pregatesc sa fie profesori sau care se bazeaza pe proiecte de cercetare la clasa. Cartea ilustreaza natura si logica procesului de cercetare si sustine cititorii in evaluarea critica a punctelor tari si a limitarilor studiilor publicate. Bazandu-se pe o varietate de exemple relevante, cartea demonstreaza fiecare etapa a procesului de cercetare - inclusiv formularea intrebarilor de cercetare, selectarea tehnici de colectare a datelor si luarea de decizii asupra abordarilor analizei datelor - si integreaza in mod util fiecare etapa. Noua editie include: - un tratament extins al analizei datelor - noi capitole discrete privind problemele etice si modul in care profesorii isi pot cerceta propriile sali de clasa prin intermediul utilizarea studiilor de caz - discutarea cercetarilor efectuate de profesorii stagiari. Clare si cuprinzatoare, exemplele incluse in carte demonstreaza gama de subiecte care sunt potrivite pentru cercetarea in clasa si identifica factorii cheie care trebuie luati in considerare atunci cand intreprindeti cercetari la clasa. Aceasta carte este o lectura esentiala pentru studenti, cercetatori, profesori si profesori stagiari int eradicat in a face cercetari in clasa.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Aceasta a doua editie revigoranta ofera o imagine de ansamblu utila asupra cercetarii educationale pentru cei care se pregatesc sa fie profesori sau care se bazeaza pe proiecte de cercetare la clasa. Cartea ilustreaza natura si logica procesului de cercetare si sustine cititorii in evaluarea critica a punctelor tari si a limitarilor studiilor publicate. Bazandu-se pe o varietate de exemple relevante, cartea demonstreaza fiecare etapa a procesului de cercetare - inclusiv formularea intrebarilor de cercetare, selectarea tehnici de colectare a datelor si luarea de decizii asupra abordarilor analizei datelor - si integreaza in mod util fiecare etapa. Noua editie include: - un tratament extins al analizei datelor - noi capitole discrete privind problemele etice si modul in care profesorii isi pot cerceta propriile sali de clasa prin intermediul utilizarea studiilor de caz - discutarea cercetarilor efectuate de profesorii stagiari. Clare si cuprinzatoare, exemplele incluse in carte demonstreaza gama de subiecte care sunt potrivite pentru cercetarea in clasa si identifica factorii cheie care trebuie luati in considerare atunci cand intreprindeti cercetari la clasa. Aceasta carte este o lectura esentiala pentru studenti, cercetatori, profesori si profesori stagiari int eradicat in a face cercetari in clasa.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Classroom-based Research and Evidence-based Practice
Rating-ul dumneavoastra