Close x

Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution

Autor:

Disponibilitate: IN CURS DE PUBLICARE (se va livra din Marea Britanie in 1-4 saptamani de la data publicarii: 30/11/2019)

SKU:
9781799814191

1.376,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
Links together three highly relevant topics in the business of modern economy - innovation, customer satisfaction, and sustainability - and analyses their synergies. Topics covered include e-business, global business, and sustainable innovation.

Mai multe informatii
Editura IGI Global
Dimensiuni 279 x 216
Data Publicarii 30/11/2019
Format Cartonata
Numar pagini 350
Descriere RO Conecteaza trei subiecte extrem de relevante in activitatea economiei moderne - inovatie, satisfactia clientilor si durabilitate - si analizeaza sinergiile acestora. Subiectele abordate includ afaceri electronice, afaceri globale si inovatii durabile.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Conecteaza trei subiecte extrem de relevante in activitatea economiei moderne - inovatie, satisfactia clientilor si durabilitate - si analizeaza sinergiile acestora. Subiectele abordate includ afaceri electronice, afaceri globale si inovatii durabile.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution
Rating-ul dumneavoastra