Close x

Evangelist Marketing


Disponibilitate: LIVRARE IN 3-5 SAPTAMANI (produsul este livrat din Marea Britanie)

SKU:
9781936661091

Pret standard 108,99 RON
(-17%)

Pret special 90,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
In Evangelist Marketing, Alex Goldfayn argues that technology companies succeed in spite of their marketing, not because of it. He says that if consumer tech makers ceased all marketing activity today, they would not see a significant decline in sales.

In this book, Alex presents why the current state of overly-technical, features-oriented tech marketing, branding, communications and public relations is costing the industry billions of dollars—easy money that's voluntarily being left on the table.

Then he lays out a step-by-step system for creating intensely loyal brand evangelists based on deep consumer insights and simple, emotional language.

Evangelist Marketing is written for consumer tech companies big and small—from PC manufacturers to Web-based services. It's also sure to improve the work of their marketing and public relations agencies.

Mai multe informatii
Autor Goldfayn, Alex L.
Editura BenBella Books
Dimensiuni 163 x 237 x 27
Data Publicarii 03/01/2012
Format Cartonata
Numar pagini 288
Descriere RO In Evangelist Marketing, Alex Goldfayn sustine ca companiile de tehnologie reusesc in ciuda marketingului lor, nu din cauza acestuia. El spune ca, daca producatorii de tehnologie de consum ar inceta astazi toate activitatile de marketing, acestia nu ar vedea o scadere semnificativa a vanzarilor. costa industriei miliarde de dolari - bani simpli, care sunt lasati voluntar pe masa. Apoi, el prezinta un sistem pas cu pas pentru crearea de evanghelisti de marca intens loiali, bazata pe cunostinte profunde ale consumatorilor si pe un limbaj simplu si emotional. pentru companiile de tehnologie de consum mari si mici - de la producatorii de PC-uri la servicii bazate pe web.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
In Evangelist Marketing, Alex Goldfayn sustine ca companiile de tehnologie reusesc in ciuda marketingului lor, nu din cauza acestuia. El spune ca, daca producatorii de tehnologie de consum ar inceta astazi toate activitatile de marketing, acestia nu ar vedea o scadere semnificativa a vanzarilor. costa industriei miliarde de dolari - bani simpli, care sunt lasati voluntar pe masa. Apoi, el prezinta un sistem pas cu pas pentru crearea de evanghelisti de marca intens loiali, bazata pe cunostinte profunde ale consumatorilor si pe un limbaj simplu si emotional. pentru companiile de tehnologie de consum mari si mici - de la producatorii de PC-uri la servicii bazate pe web.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Evangelist Marketing
Rating-ul dumneavoastra