Close x

Understanding the Relationship Between Religion and Entrepreneurship

Autor:

Disponibilitate: IN CURS DE PUBLICARE (se va livra din Marea Britanie in 1-4 saptamani de la data publicarii: 30/11/2019)

SKU:
9781799818021

1.376,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
Presents research on the methods and applications of religious theology on entrepreneurial decision making. Highlighting topics including women in business, religious marketing, and consumer behaviour, this book is designed for entrepreneurs, theologists, business managers, policymakers, researchers, professionals, academics, and students.

Mai multe informatii
Editura IGI Global
Dimensiuni 279 x 216
Data Publicarii 30/11/2019
Format Cartonata
Numar pagini 300
Descriere RO Prezinta cercetari privind metodele si aplicatiile teologiei religioase privind luarea deciziilor antreprenoriale. Evidentiind subiecte, inclusiv femeile in afaceri, marketingul religios si comportamentul consumatorilor, aceasta carte este conceputa pentru antreprenori, teologi, manageri de afaceri, decidenti politici, cercetatori, profesionisti, universitari si studenti.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Prezinta cercetari privind metodele si aplicatiile teologiei religioase privind luarea deciziilor antreprenoriale. Evidentiind subiecte, inclusiv femeile in afaceri, marketingul religios si comportamentul consumatorilor, aceasta carte este conceputa pentru antreprenori, teologi, manageri de afaceri, decidenti politici, cercetatori, profesionisti, universitari si studenti.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Understanding the Relationship Between Religion and Entrepreneurship
Rating-ul dumneavoastra