Managing Customer Relationships Using Customer Care Techniques
Autor: Brzozowska, Anna (Czestochowa University Of Technology, Poland); Brzezinski, Stanislaw (Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna, Poland); Pabian, Arnold (Czestochowa University of Technology); Pabian, Barbara (University of Economic in Katowice, Poland)
Disponibilitate: IN CURS DE PUBLICARE (se va livra din Marea Britanie in 2-5 saptamani de la data publicarii: 15/05/2024)
SKU:
9781032713885?>
727.99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
CITESTE MAI MULT
Detalii
Descriere RO
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
In mediul de afaceri global de astazi, managementul relatiilor cu clientii (CRM) a devenit cheia succesului multor intreprinderi internationale. Aceasta carte ofera o analiza cuprinzatoare a acestui aspect crucial al afacerii, concentrandu-se pe modul in care companiile isi pot gestiona eficient relatiile cu clientii in contextul expansiunea globala.