Close x

Termeni Legali

Site-ul OKIAN.ro, denumit in continuare “OKIAN.ro”, este detinut si administrat de societatea S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO37408107, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J8/884/2017 , cu sediul in Strada Muresenilor, nr.1, localitatea Brasov, Judetul Brasov, Romania. Tel: 0728 728 323, E-mail: contact@okian.ro.

Navigarea pe site-ul OKIAN.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.
OKIAN.ro isi rezerva dreptul de a face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul Termenilor si conditiilor de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre OKIAN.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.

1. Definitii

  • OKIAN.ro — denumirea comerciala a societatii S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO37408107, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J8/884/2017 , cu sediul in Strada Muresenilor, nr.1, localitatea Brasov, Judetul Brasov, Romania.
  • Vizitator — orice persoana care viziteaza site-ul OKIAN.ro, dar nu este inregistrat pe site cu Username si Parola (nu este Utilizator).
  • Utilizator — orice persoana care viziteaza site-ul OKIAN.ro si este inregistrat.
  • Site — domeniul www.okian.ro si subdomeniile acestuia
  • Newsletter — campanie online de informare a clientilor OKIAN asupra unor promotii desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada de timp
  • Client — persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
  • Produse si Servicii — orice produs si serviciu inregistrate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
  • Comanda — un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
  • Vanzator — S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO37408107, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J8/884/2017 , cu sediul in Strada Muresenilor, nr.1, localitatea Brasov, Judetul Brasov, Romania
  • Contract — o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse.
  • Curier — orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2. Drepturile de proprietate Intelectuala

Continutul site-ului OKIAN.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L poate oferi Utilizatorului/Clientului sau unei alte terte parti, printr-un acord, dreptul de a folosi si distribui parti din continutul site-ului www.okian.ro. Acest lucru se poate desfasura in cadrul unei anumite campanii online, in scopuri de publicitate sau pentru ca Utilizatorii/Clientii OKIAN sa poata beneficia de anumite promotii valabile la momentul acordului. Copierea, distribuirea, transferul catre terte parti, modificarea continutului sau asocierea oricarei persoane cu continutul site-ului www.okian.ro nu este permisa fara acordul scris al S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L.

3. Exonerarea de raspundere

S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de OKIAN.ro sunt lipsite de pericolele specifice mediului online: virusi, erori de cod sau linii de cod corupte, incompatiblitati cu device-ul, browserul sau serviciul de email folosit de Vizitator/Utilizator/Client, caderi se sistem si alte probleme de acest tip.

Descrierile produselor prezentate pe site-ul OKIAN.ro sunt puse la dispozitia S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L de catre furnizorii societatii – OKIAN.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru erorile aparute astfel in afisarea produselor (titlu, autor, limba, data publicarii, ISBN/ cod de autentificare, descriere, pret sau disponibilitate).

Informatiile incluse pe OKIAN.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa contact@okian.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

Informatiile din cadrul materialelor care sunt publicate in sectiunea Blog si in cadrul retelelor sociale folosite de OKIAN.ro (Facebook, Twitter, Google Plus) sunt asumate in intregime de autorii si distribuitorii respectivelor materiale.

OKIAN.ro nu este responsabil pentru greselile aparute pe site-ul www.okian.ro din cauza unor erori in codul, software-ul, aplicatiile conexe care il alcatuiesc si feed-ul de date primit de la furnizorii OKIAN, sau pentru incompatibilitatile dintre site si device-ul sau browserul folosit de Vizitator/Utilizator (este recomandata vizualizarea site-ului cu unul din browserele Google Chrome sau Mozilla FireFox). OKIAN.ro isi rezerva dreptul de a anula orice comanda care contine informatii gresite datorate acestui tip de erori.

In cazul in care, din cauza unor greseli de redactare, tiparire sau afisare in ceea ce priveste preturile, caracteristicile sau imaginea produselor, o comanda nu poate fi onorata, ne rezervam dreptul de a anula comanda respectiva si responsabilitatea de a anunta clientul despre problema aparuta.

OKIAN.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru folosirea incorecta a voucherelor oferite catre clientii OKIAN.ro. OKIAN.ro este direct responsabil pentru oferirea catre client a tuturor informatiilor necesare folosirii corecte a voucherelor, Orice omisiune din partea organizatorului in privinta voucherelor este asumata direct de catre OKIAN.ro.

OKIAN.ro foloseste in cadrul site-ului linkuri catre site-uri si pagini externe, in scopul unei mai bune informari a clientului in anumite privinte (instructiuni de utilizare a jocurilor aflate pe site-ul furnizorului respectiv, spre exemplu). OKIAN.ro nu este responsabil pentru continutul acestor site-uri.

4. Limita accesului la site

In cadrul site-ului www.okian.ro Utilizatorii au posibilitatea de a posta comentarii, intrebari, pareri si si sugestii. OKIAN.ro isi rezerva dreptul de a limita accesul la site oricarui utilizator care afiseaza in cadrul acestuia: limbaj vulgar, amenintator, care reprezinta un atac la viata private a altor personae, continut care incalca drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, informatii ilegale, continut cu mesaj publicitar care nu are nicio legatura cu OKIAN si activitatea acestuia sau spam.

Persoanele care utilizeaza adrese false de email sau se folosesc de alte nume decat cele reale si posteaza pe site-ul www.okian.ro continut in numele altor persoane fizice sau juridice sau care folosesc multiple identitati pentru a beneficia in mod repetat si neautorizat de promotiile si campanile OKIAN vor fi raportate organelor de abilitate. OKIAN.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari si comportamente in cadrul mediului online oferit de acesta.

OKIAN.ro isi rezerva dreptul de a limita accesul la site sau de a bloca in totalitate conturile folosite in modurile mai sus mentionate.

Prin publicarea de materiale in cadrul site-ului www.okian.ro , Utilizatorii isi asuma pe proprie raspundere originalitatea acestora si faptul ca detin toate drepturile asupra lor, astfel incat publicarea lor nu cauzeaza prejudicii niciunei parti terte. De asemenea, ofera dreptul ca OKIAN.ro sa foloseasca, copieze, publice, sa distribuie si sa afiseze aceste materiale oriunde in lume, prin orice mijloace.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L nu se incadreaza in situatiile reglementate de Decizia nr.200/2015 a Presedintelui Autoritatii Nationale de Supraveghere, publicata in Monitorul Oficial nr.289 din 2015 iar notificarea Autoritatii Nationale de Supraveghere nu mai este necesara, cu exceptia cazurilor enumerate la art.1 alin.(1) din Decizia nr. 200/2015.
Poti afla mai multe detalii aici.

Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele,, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail. Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe OKIAN.ro, va primi comunicari comerciale din partea OKIAN.ro doar in masura in care acesta isi da acordul si selecteaza sau opteaza personal acest serviciu.

Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. OKIAN.ro isi rezerva dreptul de a selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, OKIAN.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, campanii online, sponsorizari, statistica si analiza, informarea Clientilor asupra contului lor de pe OKIAN.ro sau starile comenzilor efectuate de acestia, plata achizitiilor de pe www.okian.ro, servicii de curierat.

Prin completarea formularelor online Utilizatorul isi da acordul pentru stocarea acestor date in baza de date a OKIAN si prelucrarea lor de catre reprezentantii si colaboratorii acestuia in vederea desfasurarea activitatilor enumerate mai sus.

Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L.

In cazul in care Clientul refuza furnizarea acestor date, OKIAN nu va putea onora Comanda acestuia.

In cazul in care Clientul isi modifica aceste date folosind formularele active pe site, dar in acelasi timp exista si alte Comenzi in curs de procesare pe numele acestuia, noua Comanda va fi procesata si livrata folosind datele actualizate, in timp ce restul Comenzilor vor fi procesate si livrate folosind datele furnizate la momentul respectivelor comenzi, in cazul in care Clientul nu face o notificare telefonica sau la adresa contact@okian.ro pentru a considera necesara schimbarea datelor si pentru aceste Comenzi.

OKIAN.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe OKIAN.ro pentru niciun fel de prejudiciu.

6. Inregistrarea ca Utilizator

Pentru a posta comentarii, intrebari, sugestii sau pentru a efectua o comanda, Utilizatorul trebuie sa aiba minim 16 ani. In caz contrar este nevoie de acordul unuia dintre parinti - acest acord poate fi oferit prin trimiterea unui email pe contact@okian.ro. De asemenea, Utilizatorul este obligat sa introduca o adresa de email valida sau sa se autentifice folosind contul sau personal de Facebook. OKIAN.ro poate refuza cererea de creare a unui cont si implicit de folosire a acestuia in scopurile mentionate in cazul in care se constata folosirea unei adrese de email sau a unui cont de Facebook invalid, gresit, folosit in mod ilicit sau in numele altei persoane fizice sau juridice.

7. Pretul

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului OKIAN.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A., astfel: pentru carti – T.V.A. de 5%, iar pentru jocuri, puzzle-uri, agende si jurnale, kituri, cani, plasute, lampi si alte accesorii – T.V.A. de 19%.

8. Comanda

Pentru a finaliza o Comanda, Utilizatorul trebuie sa introduca urmatoarele informatii:

  • Informatii platitor: Nume, Adresa, Telefon, persoana fizica/juridical
  • Informatii destinatar: Nume, Adresa, Telefon
  • Modalitatea de transport: Curier (Cargus), Posta, sau ridicarea personala a coletului de catre Client din libraria Brasov (Str. Muresenilor, nr.1)

Taxele de transport pentru fiecare modalitate de transport aleasa sunt afisate in cadrul site-ului.

Aceste setari vor fi retinute si folosite pentru finalizarea oricarei comenzi ulterioare, prin selectarea optiunii “Salveaza datele de mai sus ca date implicite”. Aceste setari pot fi modificate oricand.

Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).

OKIAN.ro nu poate fi tras la raspundere pentru furnizarea de catre Client a unor date gresite, care duc la intarzierea procesarii si livrarii Comenzii. Taxele de reexpediere a coletului in aceste situatii vor fi suportate de Client.

In cazul in care Clientul a plasat din greseala o Comanda, sau doreste sa revina asupra unei Comenzi déjà finalizate, acesta are posibilitatea de a anula Comanda accesand pagina “Comenzile mele” din cont sau printr-un mail la contact@okian.ro.

OKIAN.ro poate refuza o Comanda, cu notificarea prealabila a Clientului, in situatiile:

  • tranzactie online nereusita;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • furnizarea de catre Client a unor date incorecte sau incomplete;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului OKIAN.ro /partenerilor;
  • livrari consecutiv esuate;
  • alte motive obiective: in cazul in care exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, OKIAN.ro nu poate fi raspunzatoare de datele incomplete rezultate din completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii.
Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii datelor furnizate catre OKIAN.ro si de a face completari in spatiul alocat Comentariilor suplimentare din pagina de finalizare a Comenzii sau de a face o notificare prin telefon sau email la contact@okian.ro pentru orice informatie suplimentara necesara procesarii si livrarii corecte a Comenzii.

9. Facturare – plati și situații în care se cere avans

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face prin OP (ordin de plata) la cererea expresa a clientului, prin Credit Card sau cu Plata la livrare (ramburs).

Okian.ro isi rezerva dreptul sa solicite plata unui avans (intre 10% si 50%) pentru situatiile in care un produs achizitionat de client (care nu se afla in stocul Okian si poate fi comandat la furnizor special pentru comanda clientului) costa peste 150 de lei si reprezinta un produs de nisa (de exemplu: carte academica, carte cu tematica speciala, carte care trateaza subiecte de interes redus si altele).

Okian.ro isi rezerva dreptul sa solicite plata unui avans (intre 10% si 100%) pentru situatiile in care un client are un istoric de mai mult de 3 livrari consecutive esuate.

10. Livrarea

Disponibilitatea poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului si in pagina de plasare a Comenzii.

Livrarea Comenzilor se face exclusiv in cadrul teritoriului Romaniei.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicarea lor din Brasov (Str. Muresenilor Nr. 1) Clientul poate face modificari Comenzilor deja plasate, prin apel telefonic sau email la datele de contact afisate in sectiunea “Contact”.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L va informa Clientul despre indisponibilitate in termen de 10-12 zile lucratoare de la plasarea comenzii iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de maxim 30 de zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L sa livreze un produs cu calitati echivalente cu cele solicitate (in cazul unor carti inlocuite de catre alte editii, cu pret egal cu cel al editiei din Comanda Clientului).

Pentru produsele care nu se afla pe stoc in nicio editie sau format disponibile, Clientul va fi contactat de catre un reprezentant OKIAN.ro printr-un e-mail si informat asupra situatiei. Acesta va informa clientul asupra altor produse disponibile, din aceeasi categorie, daca exista, cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate, lasand la alegerea Clientului achizitionarea unui astfel de produs.

Ramane apoi la latitudinea Clientului daca doreste sau nu sa achizitioneze in continuare produsele dorite.

10.1. Conditii de livrare

La solicitarea OKIAN.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul in care Curierul nu poate avea acces in locatia furnizata la finalizarea Comenzii, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda. Clientului ii este oferita posibilitatea de a i se livra coletul prin Posta la adresa dorita.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre OKIAN.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

Conditii pentru livrare partiala

Pentru comenzile care contin atat produse in stoc cat si produse cu termen de livrare de 3-5 saptamani, livrarea are loc dupa ce ajung in stoc toate produsele.
Se poate face livrare partiala (livrarea produselor in stoc intai, urmata de o noua livrare cu produsele cu termen de 3-5 saptamani) pentru situatiile in care:

  • Comanda depaseste suma de 400 de lei
  • Unele produse din comanda au intarzieri ce tin de Okian sau de procesul de aprovizionare de la furnizor

La cererea clientului, se poate face livrare partiala, contra cost. Astfel, indiferent daca valoarea comenzii depaseste 200 de lei si beneficiaza de o livrare gratuita, cea de-a doua expeditie va fi taxata cu 17.99 lei. (taxa standard pentru transport prin curier)

10.2. Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier sla livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea produselor Comandate.

11. Campaniile promotionale

11.1. Codurile promotionale

Codurile promotionale oferite de OKIAN.ro (vouchere) pot fi aplicate doar produselor mentionate in cadrul campaniilor promotionale care le includ si pentru care este mentionat in mod clar modul de utilizare, produsele si categoriile de produse pentru care codurile sunt valabile. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii (prin introducerea codului in sectiunea “Cod cupon” din pasul de finalizare a Comenzii), acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv telefonic sau la adresa de email contact@okian.ro. Pentru acest lucru sunt necesare id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Perioada de valabilitate a codului va ramane aceeasi.

Promotiile valabile pe www.okian.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (giftcarduri, coduri promotionale, vouchere, reduceri procentuale, discounturi acordate clientilor fideli, etc), cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. Doar voucherele valorice se pot aplica produselor deja reduse pe site-ul OKIAN.ro. Toate restrictiile sau exceptiile de la regula sunt specificate in regulamentul campaniei respective.

Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. OKIAN.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

12. Politica de retur

Conditii generale

Clientul trebuie sa notifice OKIAN.ro intentia de retur printr-un e-mail catre contact@okian.ro, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

In urma solicitarii primite de la client, OKIAN.ro va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur. Adresa la care se trimit coletele de retur este: S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L., Strada Muresenilor nr. 1, localitatea Brasov, judetul Brasov.

Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice OKIAN.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la contact@okian.ro in termen de maxim 30 de zile calendaristice din momentul in care Clientul intra in posesia fizica a produselor. In caz contrar, OKIAN.ro va refuza returul.

Pentru a isi exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa furnizeze urmatoarele date: numele, adresa, numarul de telefon si adresa de e-mail, ID-ul comenzii si motivul cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. OKIAN.ro va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retur.

La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, OKIAN.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat, atat timp cat sunt indeplinite conditiile de retur. Gasesti aici conditiile.

Consecintele retragerii

Daca Clientul doreste sa faca returul unui colet, OKIAN.ro va rambursa orice suma pe care a primit-o din partea Clientului in baza Comenzii efectuate, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de alegerea de catre Client a unei alte modalitati de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de OKIAN.ro, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care este receptionat coletul in depozitul OKIAN.

Dupa primirea produselor in depozitul S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L.OKIAN.ro va efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul isi exprima acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu OKIAN.ro).

Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014 OKIAN.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Carti

Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul sau pagini deteriorate, pagini lipsa.

Jocuri, Puzzle-uri

Jocurile se returneaza fie in ambalajele originale sigilate, fie in cazul in care au piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.

Accesorii

Accesoriile comandate de pe site-ul OKIAN.ro (agende, jurnale, lampi de citit, plasute, cani, giftcarduri, miniaturi si kituri, planse si postere) trebuie sa fie returnate intacte, fara zgarieturi, deteriorari ale cutiei care insoteste produsul sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in ambalajul original, care este parte a produsului.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 30 de zile calendaristice de la receptionarea si validarea coletului in depozitul S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L.

Costul transportului la retur

Daca Clientului i-au fost livrate alte produse decat cele specificate in comanda sau daca produsele livrate sunt neconforme cu informatiile furnizate pe site la momentul comenzii, costul transportului de retur este suportat de catre OKIAN.ro.

In acest caz, Clientul trebuie sa comunice motivul concret pentru care doreste sa faca retur (de ce anume produsul livrat este neconform cu informatiile furnizate).

13. Furnizorii

OKIAN.ro are contracte de distributie de carte in format tiparit, jocuri si accesorii cu edituri si producatori/importatori ai marcilor prezente in site. Furnizorii garanteaza in privinta detinerii tuturor drepturilor de autor si de difuzare pe teritoriul Romaniei, a calitatii produselor, a autenticitatii marcilor. OKIAN.ro are acceptul legal al furnizorilor sai de a publica pe site pasaje din carti si regulamentele jocurilor pe care le vinde.

14. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

15. Solutionarea conflictelor Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre OKIAN.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

16. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului OKIAN.ro isi rezerva dreptul de a inchide conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice frauda sau tentative de frauda vor fi pedepsite conform legii penale.

17. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Actualizat la data de 09.03.2018: S.C. OKIAN ECOMMERCE S.R.L. – OKIAN.ro.