Close x

Brand Relevance


Disponibilitate: LIVRARE IN 2-4 SAPTAMANI (produsul este livrat din Marea Britanie)

SKU:
9780470613580

150,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition.

Mai multe informatii
Autor Aaker, David A.
Editura John Wiley & Sons Inc
Dimensiuni 228 x 163 x 33
Data Publicarii 04/01/2011
Format Cartonata
Numar pagini 400
Descriere RO Arata cum sa eliminati concurenta si sa deveniti marca principala pe piata dvs. Aceasta carte defineste conceptul de relevanta a marcii folosind zeci de studii de caz - Prius, Whole Foods, Westin, iPad si multe altele - si explica modul in care relevanta marcii conduce dinamica pietei, ceea ce genereaza oportunitati pentru marca dvs. si amenintari pentru concurenta.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Arata cum sa eliminati concurenta si sa deveniti marca principala pe piata dvs. Aceasta carte defineste conceptul de relevanta a marcii folosind zeci de studii de caz - Prius, Whole Foods, Westin, iPad si multe altele - si explica modul in care relevanta marcii conduce dinamica pietei, ceea ce genereaza oportunitati pentru marca dvs. si amenintari pentru concurenta.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Brand Relevance
Rating-ul dumneavoastra