Close x

Cultural Economics


Disponibilitate: LIVRARE IN 3-5 SAPTAMANI (produsul este livrat din Marea Britanie)

SKU:
9781788211628

96,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
Cultural Economics investigates and analyses the contribution to and role of the creative industries and their products and services in the overall economy. From the performance arts to television, from the internet to paintings and publishing, the creative industries can be goods or services that are both public and private, protected by copyright, consumed, created, auctioned and susceptible to fashion and technological development.

In this fascinating introduction to the field, Christiane Hellmanzik unpacks the complexity of the issues at stake and through the careful use of case studies illuminates the challenges that the creative industries present for economic analysis. Topics covered include the demand for culture, investment, the superstar theory and the impact of globalization and the internet on markets and industrial models.

Mai multe informatii
Autor Hellmanzik, Christiane (Technical University of Dortmund)
Editura Agenda Publishing
Dimensiuni 148 x 209 x 17
Data Publicarii 30/07/2020
Format Necartonata
Numar pagini 160
Descriere RO Economia Economica investigheaza si analizeaza contributia si rolul industriilor creative si al produselor si serviciilor acestora in economia generala. De la artele spectacolului la televiziune, de la internet la picturi si edituri, industriile creative pot fi bunuri sau servicii atat publice, cat si private, protejate de drepturile de autor, consumate, create, licitate si susceptibile la moda si dezvoltare tehnologica. Introducere in domeniu, Christiane Hellmanzik descompune complexitatea problemelor in joc si prin utilizarea atenta a studiilor de caz lumineaza provocarile pe care industriile creative le prezinta pentru analiza economica.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Economia Economica investigheaza si analizeaza contributia si rolul industriilor creative si al produselor si serviciilor acestora in economia generala. De la artele spectacolului la televiziune, de la internet la picturi si edituri, industriile creative pot fi bunuri sau servicii atat publice, cat si private, protejate de drepturile de autor, consumate, create, licitate si susceptibile la moda si dezvoltare tehnologica. Introducere in domeniu, Christiane Hellmanzik descompune complexitatea problemelor in joc si prin utilizarea atenta a studiilor de caz lumineaza provocarile pe care industriile creative le prezinta pentru analiza economica.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Cultural Economics
Rating-ul dumneavoastra