Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations
Autor: Ozturk, Assistant Professor Ahmet Bulent, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA); Hancer, Professor Murat, Ph.D (Rosen College of Hospitality Management,, University of Central Florida, USA)
Disponibilitate: LIVRARE IN 4-6 saptamani (produsul este livrat din Marea Britanie)
SKU:
9781911635482?>
258.99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
CITESTE MAI MULT
Detalii
Descriere RO
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Marketingul digital si platformele de social media online au devenit pietrele de temelie ale succesului locurilor si locurilor de cazare. Acest volum editat investigheaza starea actuala a marketingului digital si a utilizarii retelelor sociale atat de catre calatori, cat si de catre furnizorii de servicii si exploreaza viitoarele tendinte de cercetare in marketing digital si retelele sociale.