Close x

Digital Sense


Disponibilitate: LIVRARE IN 3-5 SAPTAMANI (produsul este livrat din Marea Britanie)

SKU:
9781119291701

120,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
This book provides the reader two revolutionary and pragmatic frameworks to re-organize their marketing and sales teams to optimize their competitive advantage and customer experience in a digital first and omni-channel world. The two major problems faced by marketers today are the talent gaps and knowledge gaps within their organization to effectively make sense of and implement a cohesive strategy that maps back to business objectives and delivers at or above the expectation of their customer set throughout the full course of the buyer's journey. Digital Sense will introduce both the Experience Marketing Framework((TM)) and the Social Business Strategy Framework((TM)) and break down the pragmatic step-by-step roadmaps to implement and customize these complementary and proven systems into any size organization (emerging enterprise to Fortune 500) as a new marketing operating system that is designed to deliver an optimized and engaged customer experience.

Mai multe informatii
Autor Wright, Travis / Snook, Chris J.
Editura John Wiley & Sons Inc
Dimensiuni 234 x 160 x 26
Data Publicarii 07/03/2017
Format Cartonata
Numar pagini 304
Descriere RO Aceasta carte ofera cititorului doua cadre revolutionare si pragmatice pentru a-si reorganiza echipele de marketing si vanzari pentru a-si optimiza avantajul competitiv si experienta clientilor intr-o lume digitala primara si omnicanala. Cele doua probleme majore cu care se confrunta comerciantii astazi sunt lipsurile de talent si lipsurile de cunostinte din cadrul organizatiei lor pentru a intelege in mod eficient si a implementa o strategie coeziva, care se intoarce la obiectivele de afaceri si ofera mai mult sau mai mare decat asteptarile setate de clienti pe tot parcursul calatoria cumparatorului.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Aceasta carte ofera cititorului doua cadre revolutionare si pragmatice pentru a-si reorganiza echipele de marketing si vanzari pentru a-si optimiza avantajul competitiv si experienta clientilor intr-o lume digitala primara si omnicanala. Cele doua probleme majore cu care se confrunta comerciantii astazi sunt lipsurile de talent si lipsurile de cunostinte din cadrul organizatiei lor pentru a intelege in mod eficient si a implementa o strategie coeziva, care se intoarce la obiectivele de afaceri si ofera mai mult sau mai mare decat asteptarile setate de clienti pe tot parcursul calatoria cumparatorului.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Digital Sense
Rating-ul dumneavoastra