Close x

Language of Branding


Disponibilitate: LIVRARE IN 2-4 SAPTAMANI (produsul este livrat din Marea Britanie)

SKU:
9780415806749

240,99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
This text teaches how to use language to improve brand value & influence consumer behaviour. It describes & applies principles from 4 fields of study: the structure & meaning of language; how humans acquire, use & understand language; how social setting impacts language use; & the signs & symbols that make up communication.

Mai multe informatii
Autor Lerman, Dawn (Fordham University, USA) / Morais, Robert J. (Weinman Schnee Morais, Inc., USA) / Luna, David (City University of New York, USA)
Editura Taylor & Francis Ltd
Dimensiuni 154 x 228 x 10
Data Publicarii 13/12/2017
Format Necartonata
Numar pagini 160
Descriere RO Acest text ne invata cum sa folosim limbajul pentru a imbunatati valoarea marcii si a influenta comportamentul consumatorului. Descrie si aplica principii din 4 domenii de studiu: structura si semnificatia limbajului; modul in care oamenii dobandesc, folosesc si inteleg limbajul; modul in care mediul social influenteaza utilizarea limbajului; si semnele si simbolurile care alcatuiesc comunicarea.
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Acest text ne invata cum sa folosim limbajul pentru a imbunatati valoarea marcii si a influenta comportamentul consumatorului. Descrie si aplica principii din 4 domenii de studiu: structura si semnificatia limbajului; modul in care oamenii dobandesc, folosesc si inteleg limbajul; modul in care mediul social influenteaza utilizarea limbajului; si semnele si simbolurile care alcatuiesc comunicarea.
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Language of Branding
Rating-ul dumneavoastra