Transforming Assessment
Disponibilitate: LIVRARE IN 4-6 saptamani (produsul este livrat din Marea Britanie)
SKU:
9783319875088?>
669.99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
CITESTE MAI MULT
Detalii
Descriere RO
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Aceasta carte prezinta rezultatele unui proiect de cercetare care a investigat metodele de evaluare menite sa sustina si sa imbunatateasca abordarile bazate pe ancheta in educatia stiintifica, tehnologica si matematica europeana (STM). Descoperirile au fost utilizate pentru a influenta factorii de decizie politica cu orientari pentru a se asigura ca evaluarea imbunatateste invatarea. Cartea ofera informatii despre: - Conceptul de competenta in domeniile STM si relevanta sa pentru educatie - Conceptualizarea si predarea a patru competente cheie: cercetarea stiintifica rezolvarea matematica a problemelor, procesele de proiectare si inovarea. - Aspecte fundamentale ale celor doua scopuri principale ale evaluarii, formativ si sumativ, relatiile dintre cele doua scopuri si modalitati de a le lega. - Principalele provocari legate de adoptarea evaluarii formative in practici zilnice de predare-invatare in STM si in mod specific, utilizabilitatea dialogului formativ din mers, dialogul de evaluare structurata, evaluarea de la egal la egal si feedbackul scris al profesorilor. - Masurile si instrumentele de sprijin sistemice de care profesorii au nevoie pentru a integra evaluarea formativa a invatarii elevilor in practicile lor de clasa si cum poate intra in conflict cu practicile de evaluare sumativa strategiile bazate pe rch pentru utilizarea formativa a evaluarii pot fi adaptate diferitelor traditii educationale europene pentru a asigura utilizarea lor efectiva si pentru a evita consecintele nedorite. - Cum partile interesate relevante pot fi invitate sa ia coproprietatea rezultatelor cercetarii si modul in care un parteneriat productiv intre cercetatori Pot fi stabiliti factori de decizie politica si profesori. - Perspective concrete ale cercetarii, care sunt inca necesare in cercetarea internationala de evaluare.