How Brands Grow 2 Revised Edition
Autor: Romaniuk, Jenni (Research Professor and Associate Director, Research Professor and Associate Director, Ehrenberg Bass Institute); Sharp, Bryon (Director, Director, Ehrenberg Bass Institute)
Disponibilitate: LIVRARE IN 4-6 saptamani (produsul este livrat din Marea Britanie)
SKU:
9780190330026?>
197.99 RON
Okian.ro este o LIBRARIE online de carte in limba engleza.
CITESTE MAI MULT
Detalii
Descriere RO
Aceasta este o carte in limba engleza. Descrierea cartii (tradusa din engleza cu Google Translate) este in limba romana din motive legale.
Cum se dezvolta brandurile Partea 2 este despre elementele fundamentale ale comportamentelor de cumparare si elementele fundamentale ale performantei marcii, care ofera o foaie de parcurs consecventa pentru cresterea marcii si o productivitate imbunatatita de marketing. Aceasta editie revizuita include actualizari ale tuturor capitolelor si adaugarea unui nou capitol, ,,Tribling Down to Business-to-Business Markets".