”Twitter”, cuvântul cel mai căutat pe site-ul Okian
Într-un context în care există în jur de 8500 de cuvinte căutate pe Okian în ultima lună, pe locul unu în topul acestora se află denumirea unei rețele sociale care capătă din ce în ce mai multă notorietate în rândul utilizatorilor de internet.
Cu o ascensiune rapidă, de la lansarea lui în 2006 Twitter se află pe locul trei în topul rețelelor sociale. Utilizat în campaniile prezidențiale, în proteste guvernamentale, promovarea unor companii sau pur și simplu branding personal, aplicația deschide noi orizonturi în materie de comunicare.
Conform unei cercetări realizate de Ysomos Inc., una dintre cele mai mari companii ce realizează cercetări și analize despre social media, 72.5% dintre toți userii de Twitter și-au făcut contul în primele cinci luni ale anului 2009. Având în vedere că 88% dintre cei mai activi utilizatori nu au pierdut o zi fără să facă cel puțin un update, potențialul acestei aplicații este extrem de mare, acesta fiind probabil și motivul pentru care se caută surse de informare.
În librăria Okian există mai multe tipuri de cărți referitoare la această platformă de microblogging.
Dacă unele dintre cărți tratează subiecte oarecum simpliste, cum ar fi pașii necesari pentru realizarea contului de twitter sau liste cu persoane celebre care utilizează această platformă, există altele care se referă la Twitter ca la o unealtă importantă într-o strategie de marketing.
Pentru cei interesați de informațiile tehnice, respectiv modalități de a construi aplicații pentru Twitter există o carte și pentru acest domeniu.