Okian, partener TeComm 2014
În România, în 2013, piaţa de e-commerce a valorat 600 de milioane de Euro; iar aproximativ 1 din 4 români cu acces la Internet a cumpărat cel puţin un produs online. Vorbim clar de un trend în plină dezvoltare, care nu mai poate fi ignorat nici de marii retaileri, dar nici de cei care funcţionează pe nişe mici.
Suntem aşadar bucuroşi să vă anunţăm că suntem parteneri la unul dintre cele mai importante evenimente din domeniului comerţului online din România, şi anume Conferinţa TeCOMM 2014 de la Cluj.
TeCOMM 2014 Cluj se va desfăşura în zilele de 30-31 Octombrie şi va include prezentări extrem de interesante, susţinute de profesionişti în domeniu, din România şi Marea Britanie; de asemenea, participanţii sunt aşteptaţi la o serie de ateliere cu un pronunţat aspect practic.
Iată doar câteva dintre prezentările care nu trebuie ratate: The Power of Instinct (Colby Hanks, UK, Estee Lauder), Conţinutul vinde, de la blog la shop (AloModa), From Clicks to Profits (Radu Stoica, Google) ; şi acestea sunt doar unele dintre atelierele care ne-au atras atenţia: The "Secret" Recipe for SEO Success in 2014 (Răzvan Gavrilaş, Cognitive SEO), Psychology of Selling Online (Andreea şi Ciprian Soleriu, Conversion Academy) sau How to Use Content Marketing and Social Media to Deliver ROI (Luke Brynley-Jones, Our Social Times).
Pentru agenda completă a conferinţei şi pentru a vă înregistra pentru participare, vizitaţi site-ul oficial TeCOMM 2014. Noi sperăm să vă vedem acolo!