Join us as Client Service Representative in Braşov!
Creştem uşor- uşor dar sigur aşadar te vrem alături de noi ca şi CSRep!
Ne vom inţelege de minune dacă printre calităţile tale se numără şi:
• spiritul organizatoric;
• atenţia la detalii;
• eficienţa;
• flexibilitatea;
• perseverenţa;
• amabilitatea şi disponibilitatea faţă de clienţi;
• capacitatea de a găsi soluţii in diverse situaţii mai mult sau mai puţin problematice;
• a good command of English- avem peste 1,500,000 titluri in lb. engleză pe site;
• MS Office-ul să nu fie o provocare;
Iar dacă le găsim, te vei delecta după cum urmează:
• vei face tot posibilul să avem clienţi mulţumiţi de serviciile oferite astfel incât să ne păşească…site-ul şi a 2-a, a 3-a, a etc-a oară;
• vei analiza produsele si furnizorii care se pretează cel mai bine solicitărilor clienţilor;
• vei procesa, gestiona şi transmite comenzile clienţilor către furnizorii interni şi externi şi mai ales te vei asigura de livrarea acestora in condiţii optime (timp, preţ, etc);
• vei raspunde cu promptitudine solicitărilor sau reclamaţiilor primate;
• vei fi la curent cu piaţa de carte atât din România cât şi din străinătate astfel incât să poţi oferi o recomandare avizată.
Iţi aşteptăm CV-ul cu interes la hr@okian.ro.
Mulţumim,
Viitorii tăi colegi!